الثلاثاء، 21 يوليو 2009

انت كنت فين؟

ايه دة هو بابى نزل؟ .. ايوة .. راح فين؟ .. راح يجيب بطاريات للكشاف عشان هنعمل مسرح .. طب كويس قوى
جوزى داخل من الباب .. هو انت كنت فين؟ .. بقولك ايه متسألنيش السؤال دة تانى .. انا بسأل عادى انت اللى متنرفز ،عموما مش هأسألك السؤال دة تانى ، و اديت ظهرى له و وشى فى الكمبيوتر
بعد شوية ، انتى اكيد يعنى سألتيهم ، اكيد قالولك ، تيجى بنتى الصغيرة ناحيتى وتقولى ، متزعليش يا مامى

ادور وشى وانا ابتسم بينى وبين نفسى ، هو لسة بيفهمنى ؟ ، انا فعلا كنت عارفة ، بس بحب اسأله عشان يتكلم معايا فى اى موضوع ، بامبسط لما يحكيلى على اى حاجة

يشدنى من ديل الحصان اللى انا عاملاه وهو بيقول لبنتى ، تعالى نغلس على مامى ونصالحها
:)
******
قاعدة على الكنبة وهو قاعد بيلعب جيمز ، يمد ايده تلمس ايدى ، ادور، ابصله ، عنية تيجى فى عنيه، بتقوله بحبك من زمان ويا ريت ترجع ايام زمان ، وهو عنيه بتقول انا لسة بحبك
يا ترى تمثيل ولا جد (هى دى الفكرة اللى خطرت فى بالى) نفسى اصدق انه لسة بيحبنى بجد



هناك 8 تعليقات:

عاشقه الرومانسيه يقول...

يسعدنى انى اكون اول تعليق على مدونتك
واضح انها جديده
ونشكر الظروف اللى خلتك تهيسى وتعملى المدونه دى
انا هاتابع كتاباتك
واسمحى لى اح المدونه عندى علشان اقدر اتابعها
تحياتى ليكى وسلامى لبناتك

مي يقول...

بجد رائع وجميل كل اللى بتكتبيه بجد رومانسية مفقودة
تحياتى ليكى

الفراشة الصغيرة يقول...

أولا مبروك على البلوج

ودخولك عالم التدوين

ثانيا الكمات جميله جدا وبسيطه
ثالثا من خلال ناس كتير حاسه ان فى مشكله كبيرة بعد الزواج
وهى ضياع الحب

ياترى راح فين

حلم بيعافر يقول...

والله الحب مش بيختفى ولا بيروح

هو بس ممكن ينام شوية

واحنا بتصرفاتنا وخوفنا على بعض اللى نخليه صاحى دايما

مذكرات زوجة يقول...

عاشقة الرومانسية
انا اللى سعيدة جدا بتعليقك عندى خاصة ان محدش علق عندى قبل كدة ومش هتتخيلى فرحتى باول تعليق

شكرا رومانسية

مذكرات زوجة يقول...

مى

الرومانسية مفقودة فى حياة المتزوجين .. الحب بيكون قبل الجواز واضح لكن بعد الجواز بتبقى الحياة جافة والرجل بيفكر ان الست خلاص مش عايزة غير زوج مع ان الحقيقة اننا لنحتاج حبيب فى كل الأوقات

مذكرات زوجة يقول...

الفراشة الصغيرة

انتى شكلك مش متجوزة
الحب بيكون موجود بعد الجواز برضه لكن اللى بيختفى هو مظاهر الحب والإنسان بيحتاج دايما للمسة حانية ونظرة هائمة من حين لحين

بيحصل جفاف فى المشاعر وليس جفاء .. والجفاف دة بيحتاج محلول معالجة الجفاف اللى هو الرومانسية

مذكرات زوجة يقول...

حلم بيعافر

انت قلت الخلاصة لازم نحاول نحافظ على الحب .. بس لازم نحاول احنا الإتنين .. الزوج والزوجة مش بس الزوجة تقعد تحلم والزوج يقول عليها حالمة كأنه بيشتمها